Maudyh's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
American Beauty
1999, in 25 top lists Check -
2
Jurassic Park
1993, in 23 top lists Check -
3
Ratatouille
2007, in 14 top lists Check -
4
Avatar
2009, in 14 top lists Check -
5
Titanic
1997, in 25 top lists Check -
6
Moulin Rouge!
2001, in 17 top lists Check -
7
Being John Malkovich
1999, in 14 top lists Check -
8
Gone with the Wind
1939, in 31 top lists Check -
9
Jumanji
1995, in 3 top lists Check -
10
Grease
1978, in 12 top lists Check -
11
The Devil Wears Prada
2006, in 3 top lists Check -
12
Back to the Future Part III
1990, in 6 top lists Check -
13
When Harry Met Sally...
1989, in 16 top lists Check -
14
Mrs. Doubtfire
1993, in 6 top lists Check -
15
Alice in Wonderland
2010, in 3 top lists Check -
16
Pinocchio
1940, in 16 top lists Check -
17
Robin Hood
1973, in 2 top lists Check -
18
Peter Pan
1953, in 2 top lists Check -
19
Happy Feet
2006, in 2 top lists Check -
20
La môme
2007 — a.k.a. La Vie en Rose, in 0 top lists Check -
21
Big Daddy
1999, in 2 top lists Check -
22
My Girl
1991, in 1 top list Check -
23
Entre les murs
2008 — a.k.a. The Class, in 4 top lists Check -
24
Gravity
2013, in 12 top lists Check -
25
Boomerang
1992, in 1 top list Check
Showing items 1 – 25 of 60