Mdclarke's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Clerks
1994, in 9 top lists Check -
2
Juno
2007, in 12 top lists Check -
3
A Scanner Darkly
2006, in 3 top lists Check -
4
(500) Days of Summer
2009 — a.k.a. 500 Days of Summer, in 3 top lists Check -
5
Moulin Rouge!
2001, in 17 top lists Check -
6
Quantum of Solace
2008, in 2 top lists Check -
7
My Big Fat Greek Wedding
2002, in 3 top lists Check -
8
The Village
2004, in 5 top lists Check -
9
Choke
2008, in 0 top lists Check -
10
Ballistic: Ecks vs. Sever
2002, in 0 top lists Check -
11
Run! Bitch Run!
2009, in 0 top lists Check -
12
Chernobyl Diaries
2012, in 0 top lists Check -
13
13 Going on 30
2004, in 1 top list Check -
14
Click
2006, in 3 top lists Check -
15
Wanted
2008, in 2 top lists Check -
16
Dragonball Evolution
2009, in 0 top lists Check -
17
Axe Massacre
2008 Check -
18
Texas Chainsaw 3D
2013, in 0 top lists Check -
19
Creepshow 3
2006, in 0 top lists Check -
20
Something Borrowed
2011, in 0 top lists Check -
21
The Mortal Instruments: City of Bones
2013, in 0 top lists Check -
22
Infected
2013, in 0 top lists Check -
23
Flight 7500
2014, in 0 top lists Check -
24
I, Frankenstein
2014, in 0 top lists Check -
25
A Perfect Child of Satan
2012, in 0 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 29