Mice_are_wise's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Love Story 2050
2008, in 0 top lists Check -
2
Drona
2008, in 0 top lists Check -
3
Race 2
2013, in 0 top lists Check -
4
Thoda Pyaar Thoda Magic
2008, in 0 top lists Check -
5
The Bounty Hunter
2010, in 0 top lists Check -
6
Taarzan: The Wonder Car
2004, in 0 top lists Check -
7
Phoonk
2008, in 0 top lists Check -
8
Jaan-E-Mann: Let's Fall in Love... Again
2006, in 0 top lists Check -
9
Dum Laga Ke Haisha
2015, in 0 top lists Check -
10
36 China Town
2006, in 0 top lists Check -
11
Bride & Prejudice
2004, in 0 top lists Check -
12
Sorry Bhai!
2008 Check -
13
Dadagiri Unlimited
2009 -
14
Universal Soldier
1992, in 1 top list Check -
15
Aaru
2005 Check -
16
U Me Aur Hum
2008, in 0 top lists Check -
17
The Ugly Truth
2009, in 1 top list Check -
18
Kidnap
2008, in 0 top lists Check -
19
Percy Jackson & the Olympians: The Lightning Thief
2010, in 1 top list Check -
20
Spanglish
2004, in 0 top lists Check -
21
Piranha 3D
2010, in 1 top list Check -
22
Fantastic Four
2005, in 3 top lists Check -
23
Ri¢hie Ri¢h
1994 — a.k.a. Richie Rich, in 0 top lists Check