MikeROG's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Exorcist II: The Heretic
1977, in 0 top lists Check -
2
Hellraiser III: Hell on Earth
1992, in 1 top list Check -
3
A Nightmare on Elm Street Part 2: Freddy's Revenge
1985 — a.k.a. A Nightmare on Elm Street 2: Freddy's Revenge, in 1 top list Check -
10
AVPR: Aliens vs Predator - Requiem
2007, in 0 top lists Check -
13
The Final Destination
2009, in 1 top list Check -
20
Splinter
2008, in 1 top list Check -
46
One Missed Call
2008, in 0 top lists Check -
50
Insidious: Chapter 2
2013, in 0 top lists Check -
52
Urban Legend
1998 — a.k.a. Mixed Culture, in 1 top list Check -
55
Silent Hill: Revelation 3D
2012, in 0 top lists Check -
57
A Nightmare on Elm Street
2010, in 0 top lists Check -
59
Warm Bodies
2013, in 1 top list Check -
60
American Psycho II: All American Girl
2002, in 0 top lists Check -
63
The Bye Bye Man
2017, in 0 top lists- stacy+title
- horror
- thriller
- movie
- ....................................................................
- 2016
-
65
Jeepers Creepers 3
2017 — a.k.a. Jeepers Creepers III, in 0 top lists Check -
68
The Abandoned
2006, in 0 top lists Check -
69
Pride and Prejudice and Zombies
2016, in 0 top lists Check