Mk4070's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Forrest Gump
1994, in 25 top lists Check -
2
Driving Miss Daisy
1989, in 6 top lists Check -
3
A Beautiful Mind
2001, in 12 top lists Check -
4
The Blind Side
2009, in 4 top lists Check -
5
Shrek 2
2004, in 4 top lists Check -
6
Transformers: Revenge of the Fallen
2009, in 2 top lists Check -
7
2012
2009, in 2 top lists Check -
8
The Da Vinci Code
2006, in 4 top lists Check -
9
I Am Legend
2007, in 5 top lists Check -
10
Night at the Museum
2006, in 3 top lists Check -
11
Bruce Almighty
2003, in 4 top lists Check -
12
Men in Black II
2002, in 3 top lists Check -
13
X-Men Origins: Wolverine
2009, in 2 top lists Check -
14
Click
2006, in 3 top lists Check -
15
Terminator Salvation
2009, in 2 top lists Check -
16
Fast & Furious
2009, in 2 top lists Check -
17
Alvin and the Chipmunks
2007, in 2 top lists Check -
18
Fantastic Four
2005, in 3 top lists Check -
19
Shark Tale
2004, in 2 top lists Check -
20
The Pursuit of Happyness
2006, in 3 top lists Check -
21
Van Helsing
2004, in 2 top lists Check -
22
xXx
2002, in 2 top lists Check -
23
Big Daddy
1999, in 2 top lists Check -
24
The Expendables
2010, in 1 top list Check -
25
Mr. Brooks
2007, in 1 top list Check
Showing items 1 – 25 of 111