Nadasj's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Crazies
2010, in 1 top list Check -
6
The Village
2004, in 5 top lists Check -
8
I Know What You Did Last Summer
1997, in 2 top lists Check -
16
The Da Vinci Code
2006, in 4 top lists Check -
20
Edge of Darkness
2010, in 0 top lists Check -
22
Buried
2010, in 0 top lists Check -
34
The X Files: I Want to Believe
2008, in 0 top lists Check -
57
Blindness
2008, in 0 top lists Check -
58
Meeting Evil
2012, in 0 top lists Check -
59
Gone
2012, in 0 top lists Check -
66
The Pact
2012, in 0 top lists Check -
69
The Cabin in the Woods
2011, in 4 top lists Check -
76
Extreme Measures
1996, in 0 top lists Check -
83
The Lazarus Project
2008, in 0 top lists Check -
89
Triangle
2009, in 1 top list Check -
90
Let Me In
2010, in 1 top list Check -
105
Open Grave
2013, in 0 top lists Check -
113
Transcendence
2014, in 0 top lists Check -
114
Prometheus
2012, in 4 top lists Check -
121
Oblivion
2013, in 1 top list Check