Nadasj's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Crazies
2010, in 1 top list Check -
2
The Runaways
2010, in 0 top lists Check -
9
The Last Exorcism
2010, in 1 top list Check -
20
Edge of Darkness
2010, in 0 top lists Check -
22
Buried
2010, in 0 top lists Check -
23
Winter's Bone
2010, in 6 top lists Check -
26
Another Year
2010, in 1 top list Check -
28
Twelve
2010, in 0 top lists Check -
29
Little Fockers
2010, in 2 top lists Check -
33
Nine Dead
2009, in 0 top lists Check -
40
Killers
2010, in 0 top lists Check -
87
The Kids Are All Right
2010, in 6 top lists Check -
90
Let Me In
2010, in 1 top list Check -
139
It's Kind of a Funny Story
2010, in 0 top lists Check