Nameless1's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Joe Kidd
1972, in 0 top lists Check -
2
Alien³
1992, in 1 top list Check -
3
Mission: Impossible II
2000, in 3 top lists Check -
4
S.W.A.T.
2003, in 2 top lists Check -
5
2 Fast 2 Furious
2003, in 3 top lists Check -
6
Hulk
2003, in 3 top lists Check -
7
Catwoman
2004, in 0 top lists Check -
8
Step Up
2006, in 0 top lists Check -
9
Crank
2006, in 0 top lists Check -
10
Mission: Impossible III
2006, in 3 top lists Check -
11
Saw IV
2007, in 1 top list Check -
12
War
2007, in 1 top list Check -
13
Saw V
2008, in 0 top lists Check -
14
Transporter 3
2008, in 1 top list Check -
15
Death Race
2008, in 0 top lists Check -
16
Step Up 2: The Streets
2008, in 0 top lists Check -
17
Banlieue 13: Ultimatum
2009 — a.k.a. District 13: Ultimatum, in 0 top lists Check -
18
Transformers: Revenge of the Fallen
2009, in 2 top lists Check -
19
Machete
2010, in 1 top list Check -
20
Red Balloon
2010, in 0 top lists Check -
21
The Expendables
2010, in 1 top list Check -
22
Sniper: Reloaded
2011, in 0 top lists Check -
23
Mission: Impossible - Ghost Protocol
2011, in 2 top lists Check -
24
Transformers: Dark of the Moon
2011, in 2 top lists Check -
25
Unknown
2011, in 0 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 35