Nicolas.imf's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Toy Story 4
2019, in 4 top lists Check -
2
Frozen II
2019, in 2 top lists Check -
3
Grease
1978, in 12 top lists Check -
4
Willy's Wonderland
2021, in 0 top lists -
5
Star Wars: Episode VII - The Force Awakens
2015, in 4 top lists Check -
6
Pirates of the Caribbean: At World's End
2007, in 3 top lists Check -
7
Logan
2017, in 9 top lists Check -
8
Ôdishon
1999 — a.k.a. Audition, in 11 top lists Check -
9
Srpski film
2010 — a.k.a. A Serbian Film, in 2 top lists Check -
10
Mars Attacks!
1996, in 1 top list Check -
11
Twilight
2008, in 2 top lists Check -
12
Annihilation
2018, in 3 top lists Check -
13
Star Wars: Episode VIII - The Last Jedi
2017, in 3 top lists Check -
14
Transformers: Revenge of the Fallen
2009, in 2 top lists Check -
15
This Is the End
2013, in 0 top lists Check -
16
It Chapter Two
2019, in 3 top lists -
17
The Hungover Games
2014, in 0 top lists Check -
18
Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald
2018, in 2 top lists Check