Nicoruss97's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Matrix
1999, in 30 top lists Check -
2
Blade Runner
1982, in 36 top lists Check -
3
District 9
2009, in 10 top lists Check -
4
Juno
2007, in 12 top lists Check -
5
300
2006, in 6 top lists Check -
6
Gravity
2013, in 12 top lists Check -
7
Inside Out
2015, in 17 top lists Check -
8
The Elephant Man
1980, in 16 top lists Check -
9
Arrival
2016, in 11 top lists Check -
10
The Tree of Life
2011, in 13 top lists Check -
11
South Park: Bigger, Longer & Uncut
1999, in 8 top lists Check -
12
Evil Dead II
1987, in 9 top lists Check -
13
Predator
1987, in 9 top lists Check -
14
Jackie Brown
1997, in 5 top lists Check -
15
The Evil Dead
1981, in 8 top lists Check -
16
Edge of Tomorrow
2014, in 3 top lists Check -
17
The Matrix Reloaded
2003, in 5 top lists Check -
18
The Revenant
2015, in 11 top lists Check -
19
Elf
2003, in 3 top lists Check -
20
Zootopia
2016, in 6 top lists Check -
21
Transformers
2007, in 4 top lists Check -
22
Frozen
2013, in 5 top lists Check -
23
Pocahontas
1995, in 3 top lists Check -
24
Blade Runner 2049
2017, in 9 top lists Check -
25
Alice in Wonderland
2010, in 3 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 96