Nthman16's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
10,000 BC
2008, in 1 top list Check -
2
101 Dalmatians
1996, in 3 top lists Check -
3
Air Force One
1997, in 2 top lists Check -
4
Airplane II: The Sequel
1982, in 1 top list Check -
5
All the President's Men
1976, in 21 top lists Check -
6
Altered States
1980, in 5 top lists Check -
7
Alvin and the Chipmunks
2007, in 2 top lists Check -
8
American Pie
1999, in 6 top lists Check -
9
The Amityville Horror
1979, in 2 top lists Check -
10
Angels & Demons
2009, in 2 top lists Check -
11
Apocalypse Now
1979, in 37 top lists Check -
12
Apollo 13
1995, in 6 top lists Check -
13
Arthur
1981, in 4 top lists Check -
14
Austin Powers: International Man of Mystery
1997, in 3 top lists Check -
15
Austin Powers: The Spy Who Shagged Me
1999, in 4 top lists Check -
16
Bee Movie
2007, in 2 top lists Check -
17
Big Daddy
1999, in 2 top lists Check -
18
Click
2006, in 3 top lists Check -
19
The Devil's Rejects
2005, in 2 top lists Check -
20
Dirty Dancing
1987, in 10 top lists Check -
21
Drag Me to Hell
2009, in 2 top lists Check -
22
Dumb and Dumber
1994, in 8 top lists Check -
23
House of 1000 Corpses
2003, in 1 top list Check -
24
Miss Congeniality
2000, in 2 top lists Check