OfstedMonster's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Passengers
2016, in 1 top list Check -
2
Hot Fuzz
2007, in 5 top lists Check -
3
Forgetting Sarah Marshall
2008, in 1 top list Check -
4
The Holiday
2006, in 1 top list Check -
5
Monsters, Inc.
2001, in 14 top lists Check -
6
Enid
2009, in 0 top lists Check -
7
Irrational Man
2015, in 0 top lists Check -
8
Almost Famous
2000, in 9 top lists Check -
9
Juno
2007, in 12 top lists Check -
10
The Night We Called It a Day
2003, in 0 top lists Check -
11
Midnight in Paris
2011, in 3 top lists Check -
12
The Simpsons Movie
2007, in 3 top lists Check -
13
My Scientology Movie
2015, in 0 top lists Check -
14
Good Night, and Good Luck.
2005, in 4 top lists Check -
15
Half Nelson
2006, in 2 top lists Check -
16
Confetti
2006, in 1 top list Check -
17
She's the Man
2006, in 0 top lists Check -
18
Sydney White
2007, in 0 top lists Check -
19
Drinking Buddies
2013, in 0 top lists Check -
20
Les Misérables
2012, in 5 top lists Check -
21
Legally Blonde 2: Red, White & Blonde
2003, in 1 top list Check -
22
Hail, Caesar!
2016, in 0 top lists Check -
23
Picture This
2008, in 0 top lists Check -
24
Dating Daisy
2016, in 0 top lists -
25
Lay the Favorite
2012, in 0 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 38