OneTrueSentence14's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Donnie Darko
2001, in 21 top lists Check -
2
A Clockwork Orange
1971, in 37 top lists Check -
3
Inglourious Basterds
2009, in 17 top lists Check -
4
The Avengers
2012, in 7 top lists Check -
5
Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith
2005, in 6 top lists Check -
6
The Devil Wears Prada
2006, in 3 top lists Check -
7
Up in the Air
2009, in 2 top lists Check -
8
Cloverfield
2008, in 3 top lists Check -
9
Star Wars: Episode I - The Phantom Menace
1999, in 5 top lists Check -
10
Star Wars: Episode II - Attack of the Clones
2002, in 4 top lists Check -
11
The Lone Ranger
2013, in 1 top list Check -
12
Zeitgeist
2007, in 0 top lists Check -
13
Definitely, Maybe
2008, in 0 top lists Check -
14
Doom
2005, in 0 top lists Check -
15
American Pie 2
2001, in 3 top lists Check -
16
Hitch
2005, in 2 top lists Check -
17
Trainspotting
1996, in 18 top lists Check -
18
Apocalypse Now
1979, in 37 top lists Check -
19
The Amazing Spider-Man 2
2014, in 2 top lists Check -
20
Riaru onigokko
2015 — a.k.a. Tag, in 0 top lists Check