Opim's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Hangover
2009, in 5 top lists Check -
2
Zombieland
2009, in 2 top lists Check -
3
Kick-Ass
2010, in 1 top list Check -
4
The Terminator
1984, in 24 top lists Check -
5
The Hangover Part II
2011, in 2 top lists Check -
6
Machete
2010, in 1 top list Check -
7
EuroTrip
2004, in 0 top lists Check -
8
Men in Black 3
2012, in 2 top lists Check -
9
Dark Shadows
2012, in 1 top list Check -
10
Battleship
2012, in 1 top list Check -
11
Abraham Lincoln: Vampire Hunter
2012, in 0 top lists Check