Paragito's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Teeth
2007, in 1 top list Check -
2
Attenberg
2010, in 2 top lists Check -
3
Occupant
2011, in 0 top lists Check -
4
Superhero Movie
2008, in 0 top lists Check -
5
Captain America: The First Avenger
2011, in 2 top lists Check -
6
The Campaign
2012, in 0 top lists Check -
7
Man of Steel
2013, in 2 top lists Check -
8
You're Next
2011, in 1 top list Check -
9
Runner Runner
2013, in 0 top lists Check -
10
Neighbors
2014, in 2 top lists Check -
11
Turist
2014 — a.k.a. Force Majeure, in 6 top lists -
12
Safe
2012, in 0 top lists Check -
13
Girl in Progress
2012, in 0 top lists Check