Payton86's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Step Brothers
2008, in 3 top lists Check -
2
Kung Fu Panda
2008, in 4 top lists Check -
3
Avatar
2009, in 14 top lists Check -
4
Horrible Bosses
2011, in 2 top lists Check -
5
Magic Mike
2012, in 0 top lists Check -
6
Brother Bear 2
2006, in 0 top lists Check -
7
The Disappointments Room
2015, in 0 top lists Check -
8
Rings
2017, in 0 top lists Check -
9
King Arthur: Legend of the Sword
2017, in 0 top lists Check -
10
Mama
2013, in 1 top list Check -
11
The Dark Tapes
2016, in 0 top lists Check -
12
Dirty Grandpa
2016, in 0 top lists Check -
13
Ferris Bueller's Day Off
1986, in 11 top lists Check -
14
Pineapple Express
2008, in 0 top lists Check -
15
Pitch Perfect 3
2017, in 1 top list Check -
16
Ma
2019, in 0 top lists -
17
The Curse of la Llorona
2019, in 0 top lists -
18
Ouija: Origin of Evil
2016, in 0 top lists Check -
19
Quarantine
2008, in 1 top list Check -
20
Holly & Ivy
2020, in 0 top lists