ProfRatigan's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
2
Hansel & Gretel: Witch Hunters
2013, in 1 top list Check -
4
Pirates of the Caribbean: At World's End
2007, in 3 top lists Check -
5
Mortal Kombat
1995, in 2 top lists Check -
9
The Sorcerer's Apprentice
2010, in 1 top list Check -
10
The Brothers Grimm
2005, in 1 top list Check -
12
Green Lantern
2011, in 1 top list Check -
14
Street Fighter
1994, in 1 top list Check -
15
Cutthroat Island
1995, in 1 top list Check -
19
The Matrix Reloaded
2003, in 5 top lists Check -
23
The Matrix Revolutions
2003, in 4 top lists Check -
26
The Losers
2010, in 0 top lists Check -
27
Kong: Skull Island
2017, in 2 top lists Check -
30
After Earth
2013, in 1 top list Check -
31
Assault on Precinct 13
2005, in 0 top lists Check -
32
Independence Day: Resurgence
2016, in 1 top list Check -
33
Ghost Rider
2007, in 2 top lists Check -
35
Centurion
2010, in 0 top lists Check -
37
Scorpio
1973, in 0 top lists Check -
43
Alexander
2004, in 0 top lists Check -
44
Pineapple Express
2008, in 0 top lists Check -
49
Gamer
2009, in 0 top lists Check -
52
The Last Stand
2013, in 0 top lists Check -
53
Suicide Squad
2016, in 2 top lists Check -
54
Beowulf
2007, in 1 top list Check -
61
Solomon Kane
2009, in 0 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 105