Rafaelcoutocosta's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Love Actually
2003, in 3 top lists Check -
2
Twilight
2008, in 2 top lists Check -
3
Batman & Robin
1997, in 2 top lists Check -
4
2012
2009, in 2 top lists Check -
5
Fantastic Four
2005, in 3 top lists Check -
6
10,000 BC
2008, in 1 top list Check -
7
Clash of the Titans
2010, in 2 top lists Check -
8
Night at the Museum
2006, in 3 top lists Check -
9
Catwoman
2004, in 0 top lists Check -
10
Dude, Where's My Car?
2000, in 0 top lists Check -
11
Ninja Assassin
2009, in 0 top lists Check -
12
Hostel
2005, in 2 top lists Check -
13
Eat Pray Love
2010, in 1 top list Check -
14
The Grudge
2004, in 3 top lists Check -
15
Fright Night
2011, in 1 top list Check -
16
Robin Hood
2010, in 1 top list Check -
17
Sound of My Voice
2011, in 0 top lists Check -
18
Total Recall
2012, in 1 top list Check