Rezofan's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Nutt House
1992, in 0 top lists Check -
2
Fantasia
1940, in 20 top lists Check -
3
Easy Rider
1969, in 17 top lists Check -
4
The Golden Compass
2007, in 2 top lists Check -
5
Sucker Punch
2011, in 0 top lists Check -
6
Furious 6
2013 — a.k.a. Fast & Furious 6, in 2 top lists Check -
7
AVPR: Aliens vs Predator - Requiem
2007, in 0 top lists Check -
8
Hot Pursuit
2015, in 0 top lists Check -
9
Fast & Furious 7
2015 — a.k.a. Furious 7, in 2 top lists Check -
10
Allegiant
2016, in 0 top lists Check -
11
Now You See Me 2
2016, in 1 top list Check -
12
John Wick
2014, in 3 top lists Check -
13
Victor Frankenstein
2015, in 0 top lists Check -
14
The Imitation Game
2014, in 5 top lists Check -
15
Martyrs
2015, in 0 top lists Check -
16
Picnic at Hanging Rock
1975, in 15 top lists Check -
17
Daddy's Home 2
2017, in 0 top lists -
18
The Dark Tower
1999, in 1 top list Check -
19
Bring Me the Head of Alfredo Garcia
1974, in 10 top lists Check -
20
I, Tonya
2017, in 1 top list -
21
The Man Who Shot Liberty Valance
1962, in 16 top lists Check -
22
The French Connection
1971, in 23 top lists Check -
23
À bout de souffle
1960 — a.k.a. Breathless, in 29 top lists Check -
24
Tomb Raider
2018, in 1 top list Check -
25
Kong: Skull Island
2017, in 2 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 85