Rich's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
El orfanato
2007 — a.k.a. The Orphanage, in 3 top lists Check -
16
Black Hawk Down
2001, in 5 top lists Check -
17
Before the Devil Knows You're Dead
2007, in 2 top lists Check -
20
Cliffhanger
1993, in 3 top lists Check -
24
Caché
2005, in 15 top lists Check -
28
Dead Man's Shoes
2004, in 4 top lists Check -
33
Donnie Darko
2001, in 21 top lists Check -
35
The Machinist
2004, in 1 top list Check -
38
The Fast and the Furious
2001, in 2 top lists Check -
39
The Firm
1993, in 2 top lists Check -
49
Hannibal
2001, in 2 top lists Check -
65
Mission: Impossible II
2000, in 3 top lists Check -
66
Munich
2005, in 4 top lists Check -
70
Ocean's Twelve
2004, in 4 top lists Check -
77
Point Break
1991, in 9 top lists Check -
83
Sunshine
2007, in 1 top list Check -
90
War of the Worlds
2005, in 5 top lists Check -
91
The Boondock Saints
1999, in 2 top lists Check -
95
Identity
2003, in 1 top list Check -
103
Mission: Impossible III
2006, in 3 top lists Check -
107
The Game
1997, in 3 top lists Check -
111
The Butterfly Effect
2004, in 0 top lists Check -
116
The Mist
2007, in 2 top lists Check -
117
Animal Kingdom
2010, in 2 top lists Check -
123
U Turn
1997, in 1 top list Check
Showing items 1 – 25 of 52