Ruiz's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Avatar
2009, in 14 top lists Check -
2
Saving Private Ryan
1998, in 28 top lists Check -
3
Platoon
1986, in 21 top lists Check -
4
Le fabuleux destin d'Amélie Poulain
2001 — a.k.a. Amélie, in 27 top lists Check -
5
Titanic
1997, in 25 top lists Check -
6
Jurassic Park
1993, in 23 top lists Check -
7
Independence Day
1996, in 8 top lists Check -
8
The Da Vinci Code
2006, in 4 top lists Check -
9
The Matrix Reloaded
2003, in 5 top lists Check -
10
Armageddon
1998, in 4 top lists Check -
11
Last Days
2005, in 5 top lists Check -
12
Star Wars: Episode I - The Phantom Menace
1999, in 5 top lists Check -
13
Star Wars: Episode II - Attack of the Clones
2002, in 4 top lists Check -
14
Mr. & Mrs. Smith
2005, in 3 top lists Check -
15
The Flintstones
1994, in 2 top lists Check -
16
Love Actually
2003, in 3 top lists Check -
17
Wild Wild West
1999, in 2 top lists Check -
18
Sleepy Hollow
1999, in 4 top lists Check -
19
Vanilla Sky
2001, in 2 top lists Check -
20
Valkyrie
2008, in 1 top list Check -
21
Tony Manero
2008, in 2 top lists Check -
22
Resident Evil
2002, in 1 top list Check -
23
The Matrix Revolutions
2003, in 4 top lists Check -
24
28 Weeks Later
2007, in 2 top lists Check -
25
The English Patient
1996, in 19 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 32