SamuraiFrog's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
2
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
3
Inception
2010, in 21 top lists Check -
4
The Matrix
1999, in 30 top lists Check -
5
American Beauty
1999, in 25 top lists Check -
6
Requiem for a Dream
2000, in 21 top lists Check -
7
Into the Wild
2007, in 10 top lists Check -
8
(500) Days of Summer
2009 — a.k.a. 500 Days of Summer, in 3 top lists Check -
9
Slumdog Millionaire
2008, in 13 top lists Check -
10
Avatar
2009, in 14 top lists Check -
11
The Sixth Sense
1999, in 20 top lists Check -
12
Scarface
1983, in 19 top lists Check -
13
Magnolia
1999, in 17 top lists Check -
14
Dead Poets Society
1989, in 12 top lists Check -
15
Moulin Rouge!
2001, in 17 top lists Check -
16
The Curious Case of Benjamin Button
2008, in 6 top lists Check -
17
Sherlock Holmes
2009, in 3 top lists Check -
18
The Exorcist
1973, in 27 top lists Check -
19
Crash
2004, in 4 top lists Check -
20
Minority Report
2002, in 8 top lists Check -
21
X: First Class
2011 — a.k.a. X-Men: First Class, in 3 top lists Check -
22
The Butterfly Effect
2004, in 0 top lists Check -
23
Atonement
2007, in 6 top lists Check -
24
The Sting
1973, in 17 top lists Check -
25
A.I. Artificial Intelligence
2001, in 11 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 189