Savvas172007's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
4
The Cell 2
2009, in 0 top lists Check -
34
After Earth
2013, in 1 top list Check -
37
Jason X
2001, in 1 top list Check -
61
The Animal
2001, in 0 top lists Check -
63
.com for Murder
2002, in 0 top lists Check -
67
Pinocchio 3000
2004, in 0 top lists Check -
70
Deep Blue Sea
1999, in 1 top list Check -
82
My Favorite Martian
1999, in 0 top lists Check -
104
Cube
1997, in 5 top lists Check -
112
Babylon A.D.
2008, in 0 top lists Check -
116
Evolution
2001, in 0 top lists Check -
146
Jurassic Park III
2001, in 2 top lists Check -
163
Flatliners
2017, in 0 top lists Check -
166
My Super Ex-Girlfriend
2006, in 0 top lists Check -
174
Junior
1994, in 0 top lists Check -
223
Divergent
2014, in 2 top lists Check -
224
Just Visiting
2001, in 0 top lists Check -
241
The Host
2013, in 0 top lists Check -
276
I Am Legend
2007, in 5 top lists Check -
314
Ghostbusters II
1989, in 2 top lists Check -
328
X2
2003 — a.k.a. X2: X-Men United, in 5 top lists Check -
334
The Tuxedo
2002, in 1 top list Check -
351
The Astronaut's Wife
1999, in 0 top lists Check -
366
RRRrrrr!!!
2004, in 0 top lists Check -
392
The Stepford Wives
2004, in 0 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 33