Supercodes's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
2
The Godfather
1972, in 42 top lists Check -
3
Se7en
1995, in 29 top lists Check -
4
A Clockwork Orange
1971, in 37 top lists Check -
5
Blade Runner
1982, in 36 top lists Check -
6
Citizen Kane
1941, in 39 top lists Check -
7
Scarface
1983, in 19 top lists Check -
8
Kick-Ass
2010, in 1 top list Check -
9
28 Days Later...
2002, in 9 top lists Check -
10
Mystic River
2003, in 7 top lists Check -
11
Once Upon a Time in America
1984, in 19 top lists Check -
12
The Fountain
2006, in 4 top lists Check -
13
Grease
1978, in 12 top lists Check -
14
The Notebook
2004, in 1 top list Check -
15
Easy A
2010, in 0 top lists Check -
16
Das Boot
1981 — a.k.a. The Boat, in 15 top lists Check -
17
Eyes Wide Shut
1999, in 11 top lists Check -
18
The Birds
1963, in 18 top lists Check -
19
Natural Born Killers
1994, in 9 top lists Check -
20
Dirty Dancing
1987, in 10 top lists Check -
21
Eraserhead
1977, in 20 top lists Check -
22
Babel
2006, in 5 top lists Check -
23
Blazing Saddles
1974, in 14 top lists Check -
24
The Simpsons Movie
2007, in 3 top lists Check -
25
Cloverfield
2008, in 3 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 106