Tenenbaum242's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
4
Citizen Kane
1941, in 39 top lists Check -
1
WALL·E
2008, in 26 top lists Check -
3
Finding Nemo
2003, in 17 top lists Check -
2
Up
2009, in 16 top lists Check -
12
West Side Story
1961, in 22 top lists Check -
5
Moulin Rouge!
2001, in 17 top lists Check -
9
Frozen
2013, in 5 top lists Check -
7
Iron Man 2
2010, in 3 top lists Check -
8
Blue Valentine
2010, in 2 top lists Check -
35
The Lighthouse
2019, in 3 top lists -
14
Cars
2006, in 3 top lists Check -
21
The Curse of the Were-Rabbit
2005 — a.k.a. Wallace & Gromit: The Curse of the Were-Rabbit, in 4 top lists Check -
13
Labyrinth
1986, in 4 top lists Check -
28
Spider-Man 3
2007, in 3 top lists Check -
6
Romeo + Juliet
1996, in 7 top lists Check -
42
The Irishman
2019, in 7 top lists Check -
36
Thor: The Dark World
2013, in 2 top lists Check -
11
Corpse Bride
2005, in 0 top lists Check -
30
Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull
2008, in 5 top lists Check -
18
X-Men: The Last Stand
2006, in 3 top lists Check -
27
Green Book
2018, in 12 top lists -
17
X-Men Origins: Wolverine
2009, in 2 top lists Check -
43
Finding Dory
2016, in 2 top lists Check -
24
The Fast and the Furious
2001, in 2 top lists Check -
31
Mission: Impossible III
2006, in 3 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 48