TheClosetGamer's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Avatar
2009, in 14 top lists Check -
2
Big Fish
2003, in 7 top lists Check -
3
Pearl Harbor
2001, in 2 top lists Check -
4
Ice Age
2002, in 5 top lists Check -
5
Jurassic Park III
2001, in 2 top lists Check -
6
Alvin and the Chipmunks
2007, in 2 top lists Check -
7
My Big Fat Greek Wedding
2002, in 3 top lists Check -
8
How the Grinch Stole Christmas
2000, in 2 top lists Check -
9
Fantastic Four
2005, in 3 top lists Check -
10
Rush Hour 2
2001, in 3 top lists Check -
11
Shark Tale
2004, in 2 top lists Check -
12
101 Dalmatians
1996, in 3 top lists Check -
13
Look Who's Talking
1989, in 2 top lists Check -
14
Meet the Parents
2000, in 4 top lists Check -
15
Doctor Dolittle
1998, in 2 top lists Check -
16
My Best Friend's Wedding
1997, in 3 top lists Check -
17
Batman Forever
1995, in 3 top lists Check -
18
4: Rise of the Silver Surfer
2007 — a.k.a. Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer, in 2 top lists Check -
19
American Pie 2
2001, in 3 top lists Check -
20
The Nutty Professor
1996, in 3 top lists Check -
21
Scooby-Doo
2002, in 2 top lists Check -
22
Charlie's Angels
2000, in 2 top lists Check -
23
This Is It
2009, in 1 top list Check -
24
Lara Croft: Tomb Raider
2001, in 2 top lists Check -
25
You've Got Mail
1998, in 4 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 85