ThomasVangelooven's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Fantasia
1940, in 20 top lists Check -
2
2001: A Space Odyssey
1968, in 45 top lists Check -
3
A.I. Artificial Intelligence
2001, in 11 top lists Check -
4
Doctor Dolittle
1998, in 2 top lists Check -
5
Hancock
2008, in 3 top lists Check -
6
Ocean's Twelve
2004, in 4 top lists Check -
7
Wanted
2008, in 2 top lists Check -
8
Miller's Crossing
1990, in 11 top lists Check -
9
Michael Jackson: Thriller
1983, in 1 top list Check -
10
The Old Mill
1937, in 2 top lists Check -
11
It's the Great Pumpkin, Charlie Brown
1966, in 0 top lists Check -
12
How the Grinch Stole Christmas!
1966, in 0 top lists Check -
13
Red's Dream
1987, in 0 top lists Check -
14
The Hobbit: The Desolation of Smaug
2013, in 2 top lists Check -
15
Gravity
2013, in 12 top lists Check -
16
Frozen
2013, in 5 top lists Check -
17
The Internship
2013, in 0 top lists Check -
18
The Hangover Part III
2013, in 1 top list Check -
19
The Waterboy
1998, in 2 top lists Check -
20
Guardians of the Galaxy
2014, in 3 top lists Check -
21
Fantasia 2000
1999, in 1 top list Check -
22
Cube Zero
2004, in 0 top lists Check -
23
Maleficent
2014, in 2 top lists Check -
24
Lucy
2014, in 2 top lists Check -
25
Noah
2014, in 1 top list Check
Showing items 1 – 25 of 45