Titaniumvalve's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
0
The Matrix Resurrections
2021, in 0 top lists -
1
The Core
2003, in 0 top lists Check -
2
2012
2009, in 2 top lists Check -
3
Batman & Robin
1997, in 2 top lists Check -
4
Ghost Rider
2007, in 2 top lists Check -
5
Wild Wild West
1999, in 2 top lists Check -
6
Godzilla
1998, in 2 top lists Check -
7
Van Helsing
2004, in 2 top lists Check -
8
The Village
2004, in 5 top lists Check -
9
The Flintstones
1994, in 2 top lists Check -
10
American Pie 2
2001, in 3 top lists Check -
11
What Women Want
2000, in 2 top lists Check -
12
Terminator Salvation
2009, in 2 top lists Check -
13
The Tourist
2010, in 1 top list Check -
14
Space Jam
1996, in 3 top lists Check -
15
American Wedding
2003, in 2 top lists Check -
16
Bad Boys II
2003, in 2 top lists Check -
17
Anaconda
1997, in 1 top list Check -
18
101 Dalmatians
1996, in 3 top lists Check -
19
Kindergarten Cop
1990, in 3 top lists Check -
20
The Number 23
2007, in 0 top lists Check -
21
Flightplan
2005, in 1 top list Check -
22
Elektra
2005, in 0 top lists Check -
23
The Patriot
2000, in 2 top lists Check -
24
Hot Tub Time Machine
2010, in 0 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 78