TJ_Wiggles's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Matrix
1999, in 30 top lists Check -
2
Forrest Gump
1994, in 25 top lists Check -
3
Kick-Ass
2010, in 1 top list Check -
4
Clerks
1994, in 9 top lists Check -
5
Superbad
2007, in 5 top lists Check -
6
Grease
1978, in 12 top lists Check -
7
Midnight in Paris
2011, in 3 top lists Check -
8
Despicable Me
2010, in 3 top lists Check -
9
Chicago
2002, in 7 top lists Check -
10
The Devil Wears Prada
2006, in 3 top lists Check -
11
Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest
2006, in 4 top lists Check -
12
I Am Legend
2007, in 5 top lists Check -
13
The Last Samurai
2003, in 2 top lists Check -
14
Saw
2004, in 6 top lists Check -
15
Transformers
2007, in 4 top lists Check -
16
Natural Born Killers
1994, in 9 top lists Check -
17
Milk
2008, in 3 top lists Check -
18
Mrs. Doubtfire
1993, in 6 top lists Check -
19
The Matrix Reloaded
2003, in 5 top lists Check -
20
Primer
2004, in 6 top lists Check -
21
Armageddon
1998, in 4 top lists Check -
22
Sideways
2004, in 8 top lists Check -
23
The Emperor's New Groove
2000, in 3 top lists Check -
24
Wanted
2008, in 2 top lists Check -
25
Liar Liar
1997, in 4 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 141