ToeAndno's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
One Flew Over the Cuckoo's Nest
1975, in 35 top lists Check -
2
Star Wars
1977, in 40 top lists Check -
3
A Clockwork Orange
1971, in 37 top lists Check -
4
Requiem for a Dream
2000, in 21 top lists Check -
5
Inglourious Basterds
2009, in 17 top lists Check -
6
The Maltese Falcon
1941, in 27 top lists Check -
7
Unforgiven
1992, in 24 top lists Check -
8
Blade Runner
1982, in 36 top lists Check -
9
There Will Be Blood
2007, in 20 top lists Check -
10
Scarface
1983, in 19 top lists Check -
11
Casino
1995, in 11 top lists Check -
12
Star Trek
2009, in 4 top lists Check -
13
The Incredibles
2004, in 13 top lists Check -
14
Magnolia
1999, in 17 top lists Check -
15
Mystic River
2003, in 7 top lists Check -
16
Crash
2004, in 4 top lists Check -
17
Star Wars: Episode I - The Phantom Menace
1999, in 5 top lists Check -
18
Spider-Man 3
2007, in 3 top lists Check -
19
Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith
2005, in 6 top lists Check -
20
Spider-Man
2002, in 7 top lists Check -
21
Spider-Man 2
2004, in 7 top lists Check -
22
Transformers
2007, in 4 top lists Check -
23
Ice Age: The Meltdown
2006, in 3 top lists Check -
24
I Am Legend
2007, in 5 top lists Check -
25
Iron Man
2008, in 8 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 51