Toljus's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Sinister
2012, in 1 top list Check -
2
Turbulence
1997, in 0 top lists Check -
3
The Strangers
2008, in 1 top list Check -
4
Child's Play
2019, in 0 top lists -
5
The Principal
1987, in 0 top lists Check -
6
Escape from L.A.
1996, in 0 top lists Check -
7
Robin Hood
2018, in 0 top lists -
8
Whole Lotta Sole
2011, in 0 top lists Check -
9
The Predator
2018, in 0 top lists Check -
10
Super Mario Bros.
1993, in 0 top lists Check -
11
The Grudge
2004, in 3 top lists Check -
12
The Tree of Life
2011, in 13 top lists Check -
13
Halloween Kills
2021, in 0 top lists -
14
David Brent: Life on the Road
2016, in 0 top lists Check -
15
Terror Firmer
1999, in 0 top lists Check -
16
Candyman
2021, in 0 top lists -
17
Malignant
2021, in 0 top lists Check -
18
RoboCop 2
1990, in 1 top list Check -
19
Alexander
2004, in 0 top lists Check