Tpbradbury's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
23
The Shining
1980, in 28 top lists Check -
3
Duck Soup
1933, in 24 top lists Check -
46
Pat Garrett & Billy the Kid
1973, in 10 top lists Check -
26
Thor: Ragnarok
2017, in 3 top lists Check -
10
Easy A
2010, in 0 top lists Check -
45
This Is the End
2013, in 0 top lists Check -
20
The Boondock Saints
1999, in 2 top lists Check -
18
Seven Psychopaths
2012, in 0 top lists Check -
29
Jurassic Park III
2001, in 2 top lists Check -
27
The Addiction
1995, in 5 top lists Check -
42
Hancock
2008, in 3 top lists Check -
21
Old School
2003, in 0 top lists Check -
37
Addams Family Values
1993, in 1 top list Check -
4
Daredevil
2003, in 1 top list Check -
6
Baise-moi
2000, in 3 top lists Check -
38
Road Trip
2000, in 1 top list Check -
32
The Intern
2015, in 1 top list Check -
24
Savages
2012, in 0 top lists Check -
34
Domino
2005, in 0 top lists Check -
5
The Matrix Resurrections
2021, in 0 top lists -
40
Nacho Libre
2006, in 0 top lists Check -
33
Dumb and Dumber To
2014, in 0 top lists Check -
11
13 Hours
2016, in 0 top lists Check -
9
Bachelor Party
1984, in 0 top lists Check -
19
Killer Elite
2011, in 0 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 46