Vic_flores's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Fantastic Four
2005, in 3 top lists Check -
2
Little Fockers
2010, in 2 top lists Check -
3
Van Helsing
2004, in 2 top lists Check -
4
The Incredible Hulk
2008, in 2 top lists Check -
5
Charlie's Angels: Full Throttle
2003, in 3 top lists Check -
6
Hulk
2003, in 3 top lists Check -
7
Green Lantern
2011, in 1 top list Check -
8
Jaws 2
1978, in 3 top lists Check -
9
Vanilla Sky
2001, in 2 top lists Check -
10
Across the Universe
2007, in 0 top lists Check -
11
Amelia
2009, in 0 top lists Check -
12
Spaceballs
1987, in 1 top list Check -
13
Salt
2010, in 2 top lists Check