Xenizat's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Imitation Game
2014, in 5 top lists Check -
2
My Big Fat Greek Wedding
2002, in 3 top lists Check -
3
Saving Mr. Banks
2013, in 0 top lists Check -
4
Never Been Kissed
1999, in 0 top lists Check -
5
The Martian
2015, in 6 top lists Check -
6
The Mask
1994, in 5 top lists Check -
7
Titanic
1997, in 25 top lists Check -
8
Good Will Hunting
1997, in 12 top lists Check -
9
Kingsman: The Secret Service
2014, in 3 top lists Check -
10
Desperately Seeking Susan
1985, in 6 top lists Check -
11
Bruce Almighty
2003, in 4 top lists Check -
12
The Age of Adaline
2015, in 0 top lists Check -
13
Cowboys & Aliens
2011, in 0 top lists Check -
14
Passengers
2016, in 1 top list Check -
15
Forrest Gump
1994, in 25 top lists Check -
16
Hostel
2005, in 2 top lists Check -
17
The Darkness
2016, in 0 top lists Check