Xovanessa's disliked movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Napoleon Dynamite
2004, in 4 top lists Check -
2
Burn After Reading
2008, in 1 top list Check -
3
The Ring
2002, in 5 top lists Check -
4
Les Misérables
2012, in 5 top lists Check -
5
The 39 Steps
1935, in 16 top lists Check -
6
Sucker Punch
2011, in 0 top lists Check -
7
Paranormal Activity
2007, in 3 top lists Check -
8
Sabrina
1954, in 5 top lists Check -
9
Adventureland
2009, in 0 top lists Check -
10
Spider-Man 3
2007, in 3 top lists Check -
11
Oz the Great and Powerful
2013, in 2 top lists Check -
12
Green Lantern
2011, in 1 top list Check -
13
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
14
The Frozen Ground
2013, in 0 top lists Check -
15
Carol
2015, in 8 top lists Check -
16
The Good Dinosaur
2015, in 1 top list Check -
17
Joy
2015, in 0 top lists Check -
18
Suicide Squad
2016, in 2 top lists Check -
19
Permission
2017, in 0 top lists Check -
20
The Dinner
2017, in 0 top lists Check -
21
Before I Fall
2017, in 0 top lists Check -
22
Home Again
2017, in 0 top lists