Hagi10's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
2
Inception
2010, in 21 top lists Check -
4
The Matrix
1999, in 30 top lists Check -
8
Terminator 2: Judgment Day
1991, in 27 top lists Check -
10
Gladiator
2000, in 25 top lists Check -
17
Batman Begins
2005, in 11 top lists Check -
20
The Last Samurai
2003, in 2 top lists Check -
21
The Dark Knight Rises
2012, in 7 top lists Check -
23
The Bourne Identity
2002, in 5 top lists Check -
24
The Bourne Supremacy
2004, in 8 top lists Check -
25
The Bourne Ultimatum
2007, in 9 top lists Check