Berserker_2795's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Nightcrawler
2014, in 5 top lists Check -
2
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
4
Inside Out
2015, in 17 top lists Check -
5
The Incredibles
2004, in 13 top lists Check -
6
Groundhog Day
1993, in 22 top lists Check -
7
Catch Me If You Can
2002, in 9 top lists Check -
8
Mad Max: Fury Road
2015, in 23 top lists Check -
9
The Shawshank Redemption
1994, in 24 top lists Check -
10
Her
2013, in 10 top lists Check -
11
The 40 Year Old Virgin
2005 — a.k.a. The 40-Year-Old Virgin, in 5 top lists Check -
12
25 Watts
2001, in 1 top list Check -
13
Braindead
1992 — a.k.a. Dead Alive, in 8 top lists Check -
14
The Iceman Confesses: Secrets of a Mafia Hitman
2001, in 0 top lists Check -
15
Whiplash
2014, in 14 top lists Check -
16
Slumdog Millionaire
2008, in 13 top lists Check -
17
Arrival
2016, in 11 top lists Check