-1flb2-'s favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
19
Goodfellas
1990, in 31 top lists Check -
32
The Departed
2006, in 20 top lists Check -
45
Taxi Driver
1976, in 34 top lists Check -
59
Raging Bull
1980, in 34 top lists Check -
66
Casino
1995, in 11 top lists Check -
90
Shutter Island
2010, in 8 top lists Check