Adrrr2000's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
8
The Shawshank Redemption
1994, in 24 top lists Check -
9
The Green Mile
1999, in 15 top lists Check -
13
The Blues Brothers
1980, in 11 top lists Check -
21
Some Like It Hot
1959, in 35 top lists Check -
22
Baby Driver
2017, in 3 top lists Check -
34
Léon
1994 — a.k.a. Léon: The Professional, in 23 top lists Check -
43
Drive
2011, in 8 top lists Check -
62
Pulp Fiction
1994, in 38 top lists Check -
72
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
104
Le professionnel
1981 — a.k.a. The Professional, in 0 top lists Check -
119
Catch Me If You Can
2002, in 9 top lists Check -
160
No Time to Die
2021, in 2 top lists Check -
174
RocknRolla
2008, in 0 top lists Check -
185
Fargo
1996, in 27 top lists Check -
197
Sherlock Holmes
2009, in 3 top lists Check -
198
Sherlock Holmes: A Game of Shadows
2011, in 2 top lists Check -
219
Sound of Noise
2010, in 0 top lists Check -
222
Dog Day Afternoon
1975, in 23 top lists Check