Adrrr2000's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
2
Shivers
1975, in 3 top lists Check -
8
The Shawshank Redemption
1994, in 24 top lists Check -
9
The Green Mile
1999, in 15 top lists Check -
10
Gran Torino
2008, in 8 top lists Check -
12
Captain Phillips
2013, in 2 top lists Check -
13
The Blues Brothers
1980, in 11 top lists Check -
14
Intouchables
2011 — a.k.a. The Intouchables, in 7 top lists Check -
16
Kung Fury
2015, in 1 top list Check -
17
The Sixth Sense
1999, in 20 top lists Check -
18
Django Unchained
2012, in 12 top lists Check -
19
Kingsman: The Secret Service
2014, in 3 top lists Check -
20
Kick-Ass
2010, in 1 top list Check -
21
Some Like It Hot
1959, in 35 top lists Check -
25
Unbreakable
2000, in 6 top lists Check -
28
Casino Royale
2006, in 7 top lists Check -
31
Good Will Hunting
1997, in 12 top lists Check -
33
Back to the Future
1985, in 25 top lists Check -
34
Léon
1994 — a.k.a. Léon: The Professional, in 23 top lists Check -
35
Shrek
2001, in 14 top lists Check -
36
Ratatouille
2007, in 14 top lists Check -
38
Avatar
2009, in 14 top lists Check -
41
About Time
2013, in 1 top list Check -
42
Les Misérables
2012, in 5 top lists Check -
43
Drive
2011, in 8 top lists Check -
52
Schindler's List
1993, in 35 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 119