Ammarfawaz's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
9
Collateral
2004, in 6 top lists Check -
11
The Departed
2006, in 20 top lists Check -
14
Don't Breathe
2016, in 1 top list Check -
17
The French Connection
1971, in 23 top lists Check -
20
The Gift
2015, in 0 top lists Check -
28
Jigsaw
2017, in 0 top lists Check -
30
John Wick
2014, in 3 top lists Check -
35
The Ladykillers
2004, in 0 top lists Check -
45
The Prestige
2006, in 15 top lists Check -
50
Saw
2004, in 6 top lists Check -
52
Saw III
2006, in 1 top list Check -
53
Saw IV
2007, in 1 top list Check -
61
Split
2016, in 4 top lists Check -
62
Sunshine
2007, in 1 top list Check -
72
Wind River
2017, in 1 top list Check -
78
The Belko Experiment
2016, in 0 top lists Check -
79
Black Mirror
2011, in 0 top lists Check -
86
Con Air
1997, in 3 top lists Check -
87
Dad Savage
1998, in 0 top lists Check -
89
Death Proof
2007, in 3 top lists Check -
94
District 9
2009, in 10 top lists Check -
96
Exam
2009, in 0 top lists Check -
118
Léon
1994 — a.k.a. Léon: The Professional, in 23 top lists Check -
122
Memento
2000, in 27 top lists Check -
124
Phone Booth
2002, in 0 top lists Check
Showing items 1 – 25 of 215