BenfeatUyku's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Martian
2015, in 6 top lists Check -
2
Deadpool
2016, in 2 top lists Check -
3
A Bug's Life
1998, in 4 top lists Check -
4
Bruce Almighty
2003, in 4 top lists Check -
5
The Matrix Reloaded
2003, in 5 top lists Check -
6
X2
2003 — a.k.a. X2: X-Men United, in 5 top lists Check -
7
The Lego Movie
2014, in 5 top lists Check -
8
Ex Machina
2014, in 5 top lists Check -
9
Charlie and the Chocolate Factory
2005, in 4 top lists Check -
10
Pirates of the Caribbean: At World's End
2007, in 3 top lists Check -
11
The Mask
1994, in 5 top lists Check -
12
Spider-Man 2
2004, in 7 top lists Check -
13
X-Men
2000, in 5 top lists Check -
14
Ice Age
2002, in 5 top lists Check -
15
Kung Fu Panda
2008, in 4 top lists Check -
16
Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest
2006, in 4 top lists Check -
17
Spider-Man
2002, in 7 top lists Check -
18
Independence Day
1996, in 8 top lists Check -
19
The Hunger Games
2012, in 2 top lists Check -
20
Skyfall
2012, in 4 top lists Check -
21
Easy A
2010, in 0 top lists Check -
22
Back to the Future Part III
1990, in 6 top lists Check -
23
The Cabin in the Woods
2011, in 4 top lists Check