Bisousroosa's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Le fabuleux destin d'Amélie Poulain
2001 — a.k.a. Amélie, in 27 top lists Check -
2
Memento
2000, in 27 top lists Check -
3
Léon
1994 — a.k.a. Léon: The Professional, in 23 top lists Check -
4
Into the Wild
2007, in 10 top lists Check -
5
Little Miss Sunshine
2006, in 7 top lists Check -
6
(500) Days of Summer
2009 — a.k.a. 500 Days of Summer, in 3 top lists Check -
7
Juno
2007, in 12 top lists Check -
8
Gran Torino
2008, in 8 top lists Check -
9
A Beautiful Mind
2001, in 12 top lists Check -
10
Love Actually
2003, in 3 top lists Check -
11
Moulin Rouge!
2001, in 17 top lists Check -
12
Up in the Air
2009, in 2 top lists Check -
13
This Is England
2006, in 4 top lists Check -
14
An Education
2009, in 1 top list Check -
15
Pride & Prejudice
2005, in 1 top list Check -
16
Vicky Cristina Barcelona
2008, in 2 top lists Check -
17
The Holiday
2006, in 1 top list Check -
18
The New World
2005, in 10 top lists Check -
19
The Piano
1993, in 14 top lists Check -
20
Revolutionary Road
2008, in 1 top list Check -
21
Paris, je t'aime
2006, in 0 top lists Check -
22
Beginners
2010, in 2 top lists Check -
23
Australia
2008, in 1 top list Check -
24
Six Feet Under
2001, in 0 top lists Check