Ce_valkyrie's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Batman Begins
2005, in 11 top lists Check -
2
The Wizard of Oz
1939, in 38 top lists Check -
3
The Wrestler
2008, in 3 top lists Check -
4
Thank You for Smoking
2005, in 0 top lists Check -
5
Super Troopers
2001, in 0 top lists Check -
6
The Hangover
2009, in 5 top lists Check -
7
Blow
2001, in 0 top lists Check -
8
Old School
2003, in 0 top lists Check -
9
Serenity
2005, in 3 top lists Check -
10
Star Trek
2009, in 4 top lists Check -
11
Full Metal Jacket
1987, in 18 top lists Check -
12
Total Recall
1990, in 8 top lists Check -
13
Primer
2004, in 6 top lists Check -
14
Rio
2011, in 2 top lists Check -
15
Who Framed Roger Rabbit
1988, in 16 top lists Check -
16
Wedding Crashers
2005, in 2 top lists Check -
17
Elf
2003, in 3 top lists Check -
18
Gran Torino
2008, in 8 top lists Check -
19
The Usual Suspects
1995, in 24 top lists Check -
20
District 9
2009, in 10 top lists Check -
21
Incendies
2010, in 10 top lists Check -
22
The Shining
1997, in 0 top lists Check