Clayj41's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Jaws
1975, in 29 top lists Check -
5
Blade Runner
1982, in 36 top lists Check -
19
Road to Perdition
2002, in 6 top lists Check -
70
Rear Window
1954, in 31 top lists Check -
81
Se7en
1995, in 29 top lists Check -
83
Jurassic Park
1993, in 23 top lists Check -
92
Die Hard
1988, in 21 top lists Check -
97
Blow Out
1981, in 8 top lists Check