Coryc's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Friends
1994, in 0 top lists Check -
2
Seven Psychopaths
2012, in 0 top lists Check -
3
Twin Peaks
1990, in 3 top lists Check -
4
Firefly
2002, in 0 top lists Check -
5
Tucker and Dale vs Evil
2010, in 1 top list Check -
6
Dexter
2006, in 0 top lists Check -
7
Dirty Harry
1971, in 17 top lists Check -
8
High Noon
1952, in 18 top lists Check -
9
La battaglia di Algeri
1966 — a.k.a. The Battle of Algiers, in 29 top lists Check -
10
The Great Gatsby
2013, in 2 top lists Check -
11
The French Connection
1971, in 23 top lists Check -
12
Lady and the Tramp
1955, in 4 top lists Check -
13
Kynodontas
2009 — a.k.a. Dogtooth, in 8 top lists Check -
14
Snowpiercer
2013, in 2 top lists Check -
15
The World's End
2013, in 0 top lists Check -
16
American Graffiti
1973, in 17 top lists Check -
17
South Park
1997, in 0 top lists Check -
18
Futurama
1999, in 0 top lists Check -
19
Hellraiser
1987, in 3 top lists Check -
20
The Office
2005, in 0 top lists Check -
21
The Babadook
2014, in 4 top lists Check -
22
Pretty in Pink
1986, in 2 top lists Check -
23
Family Guy
1999, in 0 top lists Check -
24
Sicario
2015, in 2 top lists Check -
25
Parks and Recreation
2009, in 0 top lists Check