CrazyElectron's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Shawshank Redemption
1994, in 24 top lists Check -
2
WALL·E
2008, in 26 top lists Check -
3
Slumdog Millionaire
2008, in 13 top lists Check -
4
Finding Nemo
2003, in 17 top lists Check -
5
The Princess Bride
1987, in 19 top lists Check -
6
Big Fish
2003, in 7 top lists Check -
7
Robin Hood: Prince of Thieves
1991, in 3 top lists Check -
8
Bringing Up Baby
1938, in 23 top lists Check -
9
Miracle
2004, in 0 top lists Check -
10
Bull Durham
1988, in 8 top lists Check -
11
Chariots of Fire
1981, in 14 top lists Check -
12
Sense and Sensibility
1995, in 11 top lists Check