Criado's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
The Matrix
1999, in 30 top lists Check -
2
The Dark Knight
2008, in 27 top lists Check -
3
Inception
2010, in 21 top lists Check -
4
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
5
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
2004, in 28 top lists Check -
6
Donnie Darko
2001, in 21 top lists Check -
7
Dirty Rotten Scoundrels
1988, in 1 top list Check -
8
The Princess Bride
1987, in 19 top lists Check -
9
The Terminal
2004, in 1 top list Check -
10
Shutter Island
2010, in 8 top lists Check