Cthulhu1's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
2
V for Vendetta
2005, in 10 top lists Check -
3
Kill Bill: Vol. 2
2004, in 9 top lists Check -
4
The Usual Suspects
1995, in 24 top lists Check -
12
Titus
1999, in 1 top list Check -
14
The Mist
2007, in 2 top lists Check -
15
The Hunt for Red October
1990, in 2 top lists Check -
17
The Devil's Advocate
1997, in 3 top lists Check -
23
Cloverfield
2008, in 3 top lists Check -
36
Terminator 2: Judgment Day
1991, in 27 top lists Check -
42
Blade Runner
1982, in 36 top lists Check -
46
District 9
2009, in 10 top lists Check -
55
Donnie Darko
2001, in 21 top lists Check -
56
Jaws
1975, in 29 top lists Check -
72
The Voices
2014, in 0 top lists Check -
75
Outcast
2010, in 0 top lists Check -
76
Frailty
2001, in 1 top list Check -
78
Bug
2006, in 1 top list Check -
79
Vinyan
2008, in 1 top list Check -
81
Annihilation
2018, in 3 top lists Check -
91
Cthulhu
2007, in 0 top lists Check -
97
La residencia
1969 — a.k.a. The House That Screamed, in 2 top lists Check