Dmbetc's favorited movies
Pssst, want to check out this page in our new look?
Filter
-
1
Inception
2010, in 21 top lists Check -
2
Fight Club
1999, in 19 top lists Check -
3
The Usual Suspects
1995, in 24 top lists Check -
4
Se7en
1995, in 29 top lists Check -
5
Memento
2000, in 27 top lists Check -
6
Citizen Kane
1941, in 39 top lists Check -
7
American History X
1998, in 12 top lists Check -
8
Braveheart
1995, in 19 top lists Check -
9
Avatar
2009, in 14 top lists Check -
10
Home Alone
1990, in 6 top lists Check -
11
Ghost
1990, in 9 top lists Check -
12
Aladdin
1992, in 14 top lists Check -
13
Mrs. Doubtfire
1993, in 6 top lists Check -
14
Top Gun
1986, in 8 top lists Check -
15
What Lies Beneath
2000, in 3 top lists Check -
16
Jerry Maguire
1996, in 8 top lists Check -
17
Face/Off
1997, in 7 top lists Check -
18
Love Actually
2003, in 3 top lists Check -
19
Dead Poets Society
1989, in 12 top lists Check -
20
Elf
2003, in 3 top lists Check